Vyzvednutí na prodejně

Zakázku si můžete vyzvednut na naší  prodejně , zpravidla následující den,

pokud se nejedná o expresní objednávku, upřesněnou v posledním bodě.

O hotové a vyskladněné objednávce Vás ihned informujeme.

 Při osobním vyzvednutí můžete zaplatit hotově, nebo platebními kartami.

Otevírací doba:

Po-Pá  10:00 - 18:00

So-Ne Zavřeno

 

Níže uváděný ceník je u zásilek do 5 kg.

Nad 5 kg se pak ceník liší dle aktuálního ceníku české pošty zde.

 

U České pošty doporučujeme využít službu balík na balíkovnu. Jedná se o rychlý způsob přepravy našich zakázek s dobou dodání 1-2 dny.Balíček si vyzvedáváte v síti balíkoven České pošty.

 

Balíkovna    75,- Kč podrobnosti zde

Zásilka je zpravidla expedována do 2 pracovních dnů. Balík do balíkovny uloží Česká pošta na Vámi vybrané pobočce zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Zásilky doručené do balíkovny jsou přednostně odbaveny. Zásilku za Vás může vyzvednout třetí osoba, stačí znát pouze jméno a kód zásilky. Doba uložení zásilky je 7 dní. 

Aktuální seznam balíkoven najdete zde

 

 

U balíku na poštu a balíku do ruky  je dodání 1-2 prac. dny, příčemž zakázku přivezou až k Vám domů, nebo si balíček vyzvednete na místní poště.

 

Balík na poštu  75,- Kč podrobnosti zde

Zásilka je zpravidla expedována do 2 pracovních dnů. Balík Na poštu uloží Česká pošta na Vámi vybrané pobočce zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Česká GLS Vás bude informovat SMS zprávou. Proto od Vás potřebujeme správné vyplnění všech údajů v objednávkovém formuláři. Doba uložení zásilky je 7 dní.

 

Balík do ruky   105,- Kč podrobnosti zde

Zásilka je zpravidla expedována do 3 pracovních dnů. Balík Do ruky doručuje Česká pošta zpravidla následující den od podání, o kterém se o nás dozvíte e-mailem. Česká pošta Vás bude informovat SMS zprávou o průběhu doručování. Proto od Vás potřebujeme správné vyplnění všech údajů v objednávkovém formuláři.

 

Doručování zásilek do Zásilkovny  79,- Kč

 

Co je to ZÁSILKOVNA?

Zásilkovna je síť výdejních míst zásilek, ve které zásilky nejsou doručovány přímo k zákazníkovi, ale jsou doručeny na jednu z poboček, kde si sám zákazník svoji zásilku vyzvedne v čase, který mu vyhovuje. Zákazník si může vybrat, na kterou výdejní pobočku svůj balík požaduje a tam si ji rovněž vyzvedne. Na vyzvednutí má čas 7 dnů od dne, kdy je zásilka na pobočku doručena.
 

Kolik má ZÁSILKOVNA poboček?

 

------------------------------

------------------------------ 

------------------------------

------------------------------ 

Doručení přes GLS na adresu (95,-)

------------------------------

Přepravní společnost GLS je balíkový přepravce doručující obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení Vašeho zboží.

  • Oblast doručení: celá ČR
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: obvykle následující pracovní den (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)Časové rozmezí doručení: 12:00 - 18:00

Přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V den doručení Vás bude kontaktovat doručující řidič ohledně přesnějšího času dodání Vaší zásilky, které bude v rozpětí jedné hodiny a to nejpozději dvě hodiny před samotným doručením. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.

------------------------------

------------------------------

Doručení balíku do GLS  Parcel Shopu (69,-)

1. Volba doručení v nákupním košíku

Už v procesu tvobry objednávky na e-shopu lze zvolit přímé doručení do výdejního místa GLS.

2. Přesměrování během přepravy

Před doručením obdrží příjemce e-mail s odkazem, kde může zadat pokyn na přesměrování balíku do výdejního místa GLS.

3. Informování příjemce o doručení

V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.

4. Pět dní na vyzvednutí balíku

Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle 567 771 111.

5. Úhrada dobírky na výdejním místě

Dobírku lze uhradit hotově nebo online přes GoPay, nebo na některých Parcel Shopech i platební kartou.

6. Upomínka v případě nevyzvednutí

GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty, po jejímž uplynutí bude balík vrácen zpět odesílateli.